Sekrety blogerek. Spotkania blogerskie cz.2

23.5.18


Po co spotykają się blogerzy/blogerki? Czy służy to wyłącznie korzyściom materialnym w postaci kosmetyków, produktów lub nawet korzyści finansowych? Gdzie najczęściej można spotkać blogerów? Zapraszam na post z cyklu Sekrety blogerek.

W internecie pełno blogerów. Blogi są już na tyle popularne, że prawie każdy je ma lub chciałby założyć. Dużo zależy od wytrwałości i podstawowych zdolności jakimi są: ogarnięcie podstaw fotografii i użytkowania serwisów społecznościowych. Wiadomo, że jeśli dodamy do tego podstawową wiedzę języka html to prawie żaden szablon nie będzie dla nas zagadką.


Gdzie spotykają się blogerzy?


Najczęściej tworzą grupki koleżeńskie i zazwyczaj są z tego samego miasta. Organizują małe spotkania, zazwyczaj 7-10 osobowe, gdzie załóżmy 6 osób na 7 bardzo dobrze się zna a ta siódma jest nową ale już wtajemniczoną w "TEN" krąg znajomą. Zazwyczaj jedna z nich piszę do X sklepów internetowych o DARMOWE gifty. Dodatkowo aby na pewno nie wyjść z pustymi rękami ze spotkania, blogerki używają haseł: #charytatywny #pomoc #zwierzęta.

Osobiście uważam, że spotkania blogerskie nie są złe. Wiadomo, że trzeba w jakiś sposób się integrować, łączyć siły i wymieniać doświadczeniem. Można też spotkać się PO PROSTU. Żeby nie było, że ciągle atakuje blogerów, sama będą blogerką... To teraz moje drugie spostrzeżenie.
Jesteśmy tylko ludźmi i miło jest coś dostać. Można to zrobić w granicach rozsądku tzn. po co pisać do X sklepów i z jednego spotkania wynosić 5-6 toreb kosmetyków jak nie więcej? Można napisać do 2 sklepów i czekać grzecznie na ich odpowiedź.

Mam wrażenie, że niektóre blogerki dążą do celu po trupach, zgrywając biedne owieczki przy czym jeśli dany sklep wyśle im kosmetyki na spotkanie to później można:
- albo przeczytać jaki to kiepski produkt sklepu X (nikt nikogo nie zmusza do nieprawdziwej recenzji)
- albo nie przeczytać wcale o otrzymanych produktach, bo zazwyczaj gifty idą na rozdania a Pani Kowalska, która otrzyma kosmetyk nie posiada bloga i raczej nawet nie wrzuci zdjęcia, żeby zareklamować sklep X.

Spotkania nie są złe. Ale co jeśli czytam po raz kolejny post, gdzie blogerka X w ciągu 3 miesięcy odbyła co najmniej 6 spotkań blogerskich i KAŻDE z nich było urozmaicone "upominkami".
Czy właśnie o tym chciałaś pisać swój blog, gdzie 70% wpisów występuje pod hasłem: Co przywiozłam z...?

Sklepy szczególnie, te które dopiero zaczynają swój biznes patrzą na ślepo i błądzą. Nie wiadomo skąd, blogerki wyhaczają te nowiutkie sklepy na pierwszy rzut oka i atakują. Wiedzą, że dla danego sklepu może to być reklama ich produktu jak same przekonują. Ale czy skuteczna? Raczej nie...




A Ty jak podchodzisz do małych spotkań w gronie zaufanych lub nie blogerek?

Zobacz także:

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

#blogotok #konkursmagneticlips ADIDAS agafia aliexpress.com Allverne Alma K ANIDA Anthyllis antyperspirant Apis Professional AVEBIO avon Baikal Herbals balsam danielle steel balsam do ciała Bandi bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's Eco Lab ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hollinger Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome LASS NATURALS Le Chatelard Le Petit Marseiliais Lirene lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC Meet Beauty migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop Oxy Watt PAESE Palmer's PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy PUKKA Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rexona Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics Vianek w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa